Wie.M.

newspage_3

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dolor. Pellentesque facilisis.

 

Nulla imperdiet sit amet magna. Vestibulum dapibus, mauris nec malesuada fames ac turpis velit, rhoncus eu, luctus et interdum adipiscing wisi. Aliquam erat ac ipsum. Integer aliquam purus. Quisque lorem tortor fringilla sed, vestibulum id, eleifend justo vel bibendum sapien massa ac turpis faucibus orci luctus non, consectetuer lobortis quis, varius in, purus. 

 

28 sierpnia 2017

BLOG

WIERTEL MAGDA © 2019

KONTAKT

tel. 789 199 542

GDAŃSK

Sprzedaż internetowa

Swoje usługi kieruje głównie do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż. Zwiększenie sprzedaży następuje poprzez zoptymalizowanie wielu składowych. Na składowe optymalizacji sklepu internetowego, składają się takie czynniki jak: widoczność w wyszukiwarce Google, skuteczna reklama, sposoby pozyskiwania nowych klientów, responsywność strony i dobra strategia marketingowa.

Zwiększenie sprzedaży to nie tylko reklama. Następuje po dotarciu do odpowiednich klientów. Samo założenie sklepu internetowego nie gwarantuje tego, że cokolwiek sprzedaż. Jeżeli Twój sklep internetowy nie generuje zysków, warto zastanowić się dlaczego. Warto zadbać o wystylizowanie brandu i marketing Twojego sklepu internetowego.

Brand — Twoja firma oczami klienta

Branding to tworzenie spójnej wizji Twojej firmy. Łączenie wielu elementów w jedną komplementarną całość. Klienci zwracają uwagę na estetyczność strony, walory użytkowe i merytoryczne treści. Chcąc skorzystać z Twoich usług, przeszukują internet w poszukiwaniu opinii na Twój temat. Nie pozwól, żeby jeden mały detal spowodował utracenie jakiegokolwiek klienta.

Zaistnienie w branży e-commerce z czasem staje się coraz trudniejszą sprawą. Sklepy internetowe zyskały na popularności. Konsumenci i przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z zakupów internetowych, oszczędzając czas i pieniądze. Odpowiednio dobrana strategia marketingowa i jej elementy, powinny tworzyć spójną całość. Marketing internetowy i dobry brand są od siebie ściśle zależne. Nawzajem na siebie wpływają.

Strategia marketingowa nie będzie istnieć, jeżeli nie mamy stworzonego spójnego brandu. Spójny brand to materiały marketingowe, takie jak graficzne przedstawienie firmy czy jej logo. Spójny brand to też wizja firmy i jej założenia. Hasła reklamowe zgodne z ofertą, którą przedstawia Twój sklep. Witryna przyjazna Twoim potencjalnym klientom pod względem użytkowym i wizualnym. Dobry plan i marketing przedstawi Twoim klientom to, czego potrzebują.

Skuteczna reklama

Drogą do sukcesu nie jest reklama, a skuteczna reklama. Reklama, która generuje zyski. Najlepsze reklamy to te, które angażują u odbiorcy jego emocje i odczucia. Stworzenie reklamy, która będzie angażować Twojego potencjalnego klienta, wymaga dużo wysiłku.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Najpierw należy zastanowić się, kim może być Twój potencjalny klient. Żeby dobrze zrozumieć swojego klienta, postaraj się stworzyć jego profil. Odpowiedz sobie na różne pytania dotyczące Twojego potencjalnego klienta:

  • Czym się zajmuje?
  • Co potrzebuje?
  • Jakie wartości mogą nim kierować?
  • Czego oczekuje od produktu?
  • Jakie są jego wymagania?
  • Jakie są zainteresowania Twojego potencjalnego klienta?
  • O której godzinie najczęściej będzie przeglądać stronę Twojego sklepu internetowego?
  • Czy będzie przeglądał stronę w pośpiechu, czy na spokojnie?

 

Jeżeli dostosujesz reklamy swojego sklepu internetowego do klienta, możesz liczyć na zwiększenie sprzedaży. Po przeczytaniu tego tekstu powinieneś już wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać?

Napisz do mnie: kontakt@wiertel-magda.pl