USŁUGI

Wie.M.

Dlaczego warto?

PROJEKT

OPTYMALIZACJA

WYDAJNOŚĆ

PLANOWANIE

WYKONAWSTWO

CZAS

Bardzo cenimy sobie współpracę z wiertel-magda.pl. Dostaliśmy solidne wsparcie przy starcie ze sprzedażą detaliczną i nawiązaliśmy stałą współpracę do dziś. Zwiększył się rucha na stronie, co przyczyniło się do zwiększenia liczby zamówień. Artykuły świetnie napisane, sprzedające. Sklep jest powoli wdrażany pod kontem SEO. Dostaliśmy audyt i wytłumaczenie, co należy zrobić i czym się zająć. Fanpage na Facebook'u również dostał niezłego kopa dzięki systematycznej współpracy między nami. Polecam i podpisuję się pod tym dwoma rękami i dwoma nogami!
Jestem zadowolona ze współpracy. Dostałam wiele inspiracji i porad dotyczących prowadzenia działań marketingowych. Korzystam z usług copywriterskich. Artykuły są pisane terminowo. Magda sama dobiera słowa kluczowe i temat, który jest aktualnie na topie. Nie muszę martwić się o treść, bo jest świetnie napisana. Co najważniejsze, dzięki nim udało mi się ruszyć z marketingiem. 
Korzystamy z usług copywriterskich Pani Magdy Wiertel. Artykuły dobre, na czas i odpowiednio zoptymalizowane. Współpraca bezproblemowa. Świetnie prowadzona dokumentacja odnośnie wykonanych zleceń. Opisy produktów bez zarzutów, zgodnie z wytycznymi producentów. Współpraca przy różnych projektach tematycznych: sklep z artykułami dziecięcymi, portal branżowy, blog parentingowy. Polecam współpracę. 
Artykuły i opisy zawsze na czas. Teksty odpowiednio zoptymalizowane dla SEO. Jestem zadowolony z obsługi. Atrakcyjnie zaprezentowane oferty i skuteczne teksty. Unikatowe treści. Rzeczowe i rzetelne współtworzenie komunikacji marketingowej. Zawsze była gotowa odpowiedzieć na pytania i w razie potrzeby zaproponować korzystne zmiany.
Profesjonalizm, zaangażowanie i terminowość. Do tego jest przemiłą i pracowitą kobietą, która najwyraźniej kocha swoją pracę. Gorąco polecam! Podczas współpracy wykazała się kreatywnością i rzetelnością. Teksty zaproponowane są oryginalne i ciekawe. Usługa została wykonana na najwyższym poziomie.
Pisklę wychowane w SEO-wym gnieździe. W świat wyruszyła spod skrzydeł dwóch pionierów polskiego SEO. Łezka się w oku kręci jak te młode szybko dorastają. Współpracowaliśmy wielokrotnie. Energetyczna jak izotonik, pełna pomysłów i optymizmu! Zawsze bardzo profesjonalnie podchodzi do tematu. Potrafi odnaleźć sedno sprawy i idealnie ubrać wszystko w słowa.
Długo szukaliśmy osoby, która stworzyłby dla nas tekst oddający nasze wartości i atmosferę naszej firmy, a nie tylko piszącej puste slogany marketingowe. Bardzo żałujemy, że współpracę z Panią Magdą nawiązaliśmy tak późno. Oryginalne i kreatywne teksty w wyznaczonym czasie. Strona internetowa odnowiona przez Panią Magdę bardzo się nam podoba. Szybko wykonała poprawki, o które poprosiliśmy i błyskawicznie poratowała dodatkowymi tekstami, których nie przewidzieliśmy na początku współpracy. Powierzyliśmy też prowadzenie FaceBooka.
Pani Magda przedstawiła nam bardzo ciekawe propozycje tekstów, zgodnie z założeniami. Lekkie i ciekawe treści. Współpraca przebiega bardzo sprawnie, terminowo i w luźnej atmosferze. Bardzo sympatyczna osoba warta polecenia. Przed rozpoczęciem regularnej współpracy z Magdą zlecaliśmy próbne teksty wielu innym copywriterom… Dopiero Magda idealnie wyważyła proporcje pomiędzy lekkim stylem pisania, biznesowym słownictwem i fachowymi informacjami.
Magda jest biegłą rzemieślniczką o duszy artysty. Najbardziej skomplikowanym treściom dodaje świeżości, klarowności, humoru i trafia nimi prosto w serce. Do tematów poważnych i trudnych podchodzi z wysokim zaangażowaniem. Interpretuje projekt i bez szczegółowej nawigacji trafia w sedno oczekiwań. Sama martwi się o detale. Nie liczyła się ilość poprawek, a finalny efekt, z którego obie strony były zadowolone. Oddaliśmy w jej ręce treści, projekt strony i profil na portalu społecznościowym.
Kobieta dynamit i wirtuoz słowa. Kreatywna i zawsze otwarta na drugą osobę, słucha, stara się zrozumieć potrzeby zlecającego. Te cechy dają jej ogromną przewagę nad innymi. Dziewczyna z niespożytą energią, odpowiedzialna, w pracę wkłada serce. Wypisała już „autostrady tekstu” i to jaką ręką!! Stworzona do pisania. Do pisania, jakie się czyta! Świetna autorka, copywriterka, redaktorka. Zawsze celne uwagi, zawsze intuicja.  Z czystym sumieniem polecam współpracę.
Ciekawy projekt logo, który spodobał się nam już za pierwszym razem. Dobra współpraca i konkurencyjne stawki. Dziękujemy za indywidualne podejście do klienta.
Bardzo udana współpraca. Projekt logo oraz strony wizytówki bardzo nam się spodobał. Jesteśmy zadowoleni z usług Pani Magdy. Szybka i dokładna realizacja zlecenia. Pani bardzo umiejętnie przeniosła nasze wyobrażenia i oczekiwania odnośnie strony i logo do wymiaru rzeczywistego i widocznego do dziś.

WIERTEL MAGDA © 2019

KONTAKT

Napisz do mnie na Facebook'u

GDAŃSK

Sprzedaż internetowa

Swoje usługi kieruje głównie do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż. Zwiększenie sprzedaży następuje poprzez zoptymalizowanie wielu składowych. Na składowe optymalizacji sklepu internetowego, składają się takie czynniki jak: widoczność w wyszukiwarce Google, skuteczna reklama, sposoby pozyskiwania nowych klientów, responsywność strony i dobra strategia marketingowa.

Zwiększenie sprzedaży to nie tylko reklama. Następuje po dotarciu do odpowiednich klientów. Samo założenie sklepu internetowego nie gwarantuje tego, że cokolwiek sprzedaż. Jeżeli Twój sklep internetowy nie generuje zysków, warto zastanowić się dlaczego. Warto zadbać o wystylizowanie brandu i marketing Twojego sklepu internetowego.

Brand — Twoja firma oczami klienta

Branding to tworzenie spójnej wizji Twojej firmy. Łączenie wielu elementów w jedną komplementarną całość. Klienci zwracają uwagę na estetyczność strony, walory użytkowe i merytoryczne treści. Chcąc skorzystać z Twoich usług, przeszukują internet w poszukiwaniu opinii na Twój temat. Nie pozwól, żeby jeden mały detal spowodował utracenie jakiegokolwiek klienta.

Zaistnienie w branży e-commerce z czasem staje się coraz trudniejszą sprawą. Sklepy internetowe zyskały na popularności. Konsumenci i przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z zakupów internetowych, oszczędzając czas i pieniądze. Odpowiednio dobrana strategia marketingowa i jej elementy, powinny tworzyć spójną całość. Marketing internetowy i dobry brand są od siebie ściśle zależne. Nawzajem na siebie wpływają.

Strategia marketingowa nie będzie istnieć, jeżeli nie mamy stworzonego spójnego brandu. Spójny brand to materiały marketingowe, takie jak graficzne przedstawienie firmy czy jej logo. Spójny brand to też wizja firmy i jej założenia. Hasła reklamowe zgodne z ofertą, którą przedstawia Twój sklep. Witryna przyjazna Twoim potencjalnym klientom pod względem użytkowym i wizualnym. Dobry plan i marketing przedstawi Twoim klientom to, czego potrzebują.

Skuteczna reklama

Drogą do sukcesu nie jest reklama, a skuteczna reklama. Reklama, która generuje zyski. Najlepsze reklamy to te, które angażują u odbiorcy jego emocje i odczucia. Stworzenie reklamy, która będzie angażować Twojego potencjalnego klienta, wymaga dużo wysiłku.

Jak zwiększyć sprzedaż?

Najpierw należy zastanowić się, kim może być Twój potencjalny klient. Żeby dobrze zrozumieć swojego klienta, postaraj się stworzyć jego profil. Odpowiedz sobie na różne pytania dotyczące Twojego potencjalnego klienta:

  • Czym się zajmuje?
  • Co potrzebuje?
  • Jakie wartości mogą nim kierować?
  • Czego oczekuje od produktu?
  • Jakie są jego wymagania?
  • Jakie są zainteresowania Twojego potencjalnego klienta?
  • O której godzinie najczęściej będzie przeglądać stronę Twojego sklepu internetowego?
  • Czy będzie przeglądał stronę w pośpiechu, czy na spokojnie?

 

Jeżeli dostosujesz reklamy swojego sklepu internetowego do klienta, możesz liczyć na zwiększenie sprzedaży. Po przeczytaniu tego tekstu powinieneś już wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Jak się do tego zabrać?

Napisz do mnie: kontakt@wiertel-magda.pl